Genel olarak Polonya'yı, yerel olarak hayatımı anlatayım isteyen okusun...

14 Temmuz 2008 Pazartesi

Memlekette İlk Günler

Sağ salim memlekete ayak bastım. Klavyeden de anlaşılacağı gibi :) Ülkeden bir süre uzak kalan biri olarak müzik klibi yapmayan kalmamış diyorum (Buna Asuman Krause ve Kral Tv deki o değişik VJ dahil. Polonya'yı soranlara iyi şeyler anlatmaya çalışıyorum, eksiği nedir fazlası nedir merak eden çok oluyor. Yine son model otobüslerde seyahat etmeye başladım, Polonyadaki otobüslerden sonra biraz lüks oldu, "Müsait biyerde abi" :)) Tekrar pazarlık yapmak, fiyat yuvarlamak, karşıdan karşıya kuralsız geçiş yapmak değişik duygular uyandırdı bende :) Çalışıyorum pek vakit yok ama yazmaya devam..

1 yorum:

  1. selamlar.. bu mesajı size izmirden yazıyorum. eğer zamanınızı ayırıp bana yardımcı olabilirseniz çok sevineceğim.. size Polonya hakkında öğrenmek istediğim sorularım olacak.. benim için önemli ama sizin için değersiz olacak sorular.. zaman ayırırsanız sevinirim..
    mail yoluyla irtibat kurabilirsek sevinirim...
    halilarnavut@gmail.com

    YanıtlaSil

Popüler Yazılar

:)

:)