5 Temmuz 2008 Cumartesi

Polonyali Kizlar

Detayli bir konu :) , neden bu zamana kadar bahsetmedim peki? Internette o kadar cok Polonyali kizlarla ilgili abuk sabuk seyler var ki, acikcasi blogu basitlestirmek istemedim en bastan kizlar hakkinda yazarak. Zaten bir cok Turk arkadas icin Polonya=Kizlar, baska bir anlam ifade etmiyor. Gecenlerde oyle bir yazi buldum ki nette, yani gitmemis insan nasil bu kadar sey yazabilir, hatta digerleri nasil bu adama bu kadar inanabilir gercekten hayretler icindeyim. Once o adresi vereyim http://www.forumtayfa.com/genel-kultur/79181-amor-ile-gezelim-gorelim-
polonya -cumhuriyeti.html .Yazinin basi fena degil, wikipedia dan copy paste yapilmis, hadi tamam kabul ettik cografi, siyasi, ekonomik veriler vs. Daha sonra fotograflar geliyor, "bar ortaminda eglenen gencler diye" iste dil dile fotograf cektiren kizlar vs. Simdi buraya dikkat, barin ismi Five Bells. Yahu arkadasim bu bar Ingiltere'de, hic mi bakmadin. Devam ediyoruz diger fotograflarda arkada "Victoria Beer" yaziyor. E buda Ingiltere'den :D Hani oglum siz Polonya'daydiniz :)). Diger bolumlerde arabalar var, e plakalar Ingiltere plakasi!! :)) Bu arkadaslar yanlislikla Ingiltere' ye gitmisler, Polonya diye kandirmis birileri bunlari :)). Neyse demek istedigim bir cok uydurma bilgi bulmak mumkun. Peki yok mu guzel partiler :))? Elbette var, Polonyalilar eglenmeyi bilen insanlar. Alkol alan genclikle cilgin partiler yapmak mumkun. Kizlari boyle dil dile gormek biraz zor yanliz soyliyim :)).
Cokca sorulan soru, "abi kizlar nasil?". Guzel arkadasim, kizlar guzel. Polonya'da soyle bir evreden geciyorsunuz. Ilk geldiginiz zaman butun kizlar guzel geliyor :)). Allah cennete dustum diyorsunuz, ama zaman gectikce bu kizlar arasindan guzelini cirkinini, kulturlusunu, kultursuzunu secebilmeye basliyorsunuz, iste o zaman guzellik kavrami degisiyor. Daha once cok guzel diyecegin bir kizin arka sokaklarda yasiyan bizim tabirimizle "kiro" diyebilecegin biri oldugunu, konusmaya baslayinca yarim saat dayanamayacagini anliyorsun. Tabi bu konu eger kisi icin onemliyse :)). Kizlar tabi bizim ulkemize gore daha rahatlar ama Turkiye'de abartilan bir imaj var. Soyle aciklayayim, sonucta dunyanin heryerinde "pavyon" diye adlandirabilecegimiz adi cikmis gece kuluplerine gidersen rahattan daha ote kizlar bulmak mumkun. Ama ben gece hayatina gore butun bir milleti degerlendirme taraftari degilim, bir milletin karakteristik ozelliklerini sonucta sosyal yasama gore olcmekte fayda var. Bir de Alanya kizlari var, 1-2 haftaligina Turkiye'ye tatile giden, bizim erkeklerin elde etme yontemlerini bilmeyen hanimlar. Cok olan bir olay var: bizim eleman kizi binbir turlu dalavereyle elde ediyor, hatta Polonyada Turkiye'ye tekrar gidebilmek icin 1 sene bekleyip SMS yolu ile haberlesenler var. Polonya forumlari Turkce-Lehce SMS cevirtmeye ugrasan kizlarla dolu, isin komigi eleman Ingilizcede bilmiyor, kiza Turkce yaziyor. Kiz ise bunu binbir turlu zorlukla Lehce ye cevirtmeye ugrasiyor (Felaket!!) .Kiz bu kadar ilgi karsisinda hayatimin erkegini buldum diyor, ama sunu unutuyor Alanya'ya her hafta baska bir turist kafilesi geliyor! Bu konuda istisnalar cok ama geneli boyle. Bizim elemanlarin is ciddiye binerse kurtulma yontemleri ise soyle: "Benim ailem cok tutucu ben bir Turk kiziyla evlenmeliyim, seninle daha ciddi seyler yasayamam." Haydaaa.... Neticede cok guzel asklar dogabilecegi gibi, fiyasko ile de sonuclanabiliyor.
Genel olarak Polonyali kizlar asik olmuslar ise sadik, cana yakin, kapris, problem vs. cikarmayan guler yuzlu kizlar. Aman saga baktin sola baktin, sen beni artik sevmiyorsun, neden once sen aramiyosun vs. gibi ic bunaltici, kafayi yedirtici olaylari yok,
Fazla kafa utuledim, konu uzun yazarim elbet ileride baska seyler :))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba benimde msn den görüştüğüm bir polonyalı kız arkadaşım var benden resimlerimi istedi bende gönderdim benden çok hoşlandığını söyledi bende ondan hoşlanıyorum ama kız ciddi gibi görünüyor kendini tanıtmaya çalışıyo boyunu kilosunu burcunu felan söyledi e tabi bende söyledim ve çok anlayışlı bir kız bizimkiler gibi değil ingilizcemin az olduğunu söyledim önemli değil dedi birçok yanlış yazımıda düzeltip bana ingilizceyi ingilizceyi öğretmeye çalıştı oda benden Türkçe öğrenmek istediğini söyledi bende kendi ona Türkçe öğretmeye çalışıyorum gerçekten çok hoş bir kız onunla konuştuğum zaman kendimi çok iyi hissediyorum yavaş yavaş beni kendine aşık ediyor bakalım hayırlısı sonu ne olacak bilmiyorum valla girdik bir yola.

ama bir gerçek varki benim tanıdığım Polonyalı kız gerçektende sizin anlattığınız gibi çok canayakın ve sıcakkanlı ve çok talı.

Adsız dedi ki...

benim kadar taniyamassin onlari aman dikkat et derim ben bir turk olarak sonradan ah vah para etmez