Genel olarak Polonya'yı, yerel olarak hayatımı anlatayım isteyen okusun...

21 Aralık 2008 Pazar

Dikkat Cekenler

Bayadir yazmiyorum, simdi zamanim yok falan diyecegim ama palavra. Tipik ogrenci usengecliginden baska bir sey degil.  :) Bu zaman icinde dikkatimi ceken ve fotograflayabildigim bir kac seyi sizinle paylasiyorum.

Poznan Stary Browar. Yakindan baktiginizda arabanin oyuncaklardan yapildigini goreceksiniz.



Resime dikkatli baktiginizda "fis fis boyayla" bir takim kisiler tarafindan sansurlendigini goreceksiniz. Bu posterin sansurlendigine sehrin birkac yerinde rastladim. Muhafazakar kisiler sadece ulkemizde degilmis demekki :) Velakin guzel dergidir :)))


Polisten nefret eden bunu her defasinda dile getiren bir ulkedeyim. Resimde kufur ediyor daha fazla aciklamak istemiyorum :)


Bunu gordum yahu ben Karadeniz'demiyim dedim. Asansorde sayilar 0-1-3-5-7-9.. diye gidiyor. Ilk defa gordum boyle birsey :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

:)

:)