Genel olarak Polonya'yı, yerel olarak hayatımı anlatayım isteyen okusun...

3 Nisan 2008 Perşembe

Dikkat Cekenler :)


Biliyorum ayni gun ikinci gonderim olacak ama elimde cok malzeme var napayim:) Ilk gonderiye eklemememin nedeni tamamiyle baska bir konu olmasi. Aslinda benim simdi Galatlar ile ilgili tezimi yaziyor olmam lazim ama :D neyse... Gecenlerde ilkokul cocuklarini gordum tramvay duraginda, ogretmenleriyle birlikte bi sehir gezisine cikmislar galiba. Gorunurlugu arttirmak icin fosforlu yelekler giymisler (sanirim mecburi bir sey geziye ciktiklarinda). Siritmaktan agzim kulaklarima kadar gitti, birsuru ufaklik parlaya parlaya yuruyor sokaklarda!! :))). Tramvay bekliyordum, tramvaya binene kadar seyrettim keretalari..


Dun elime bir reklam kagidi gecti, Poznan'da gobek dansi! Aslinda bir kac kez seyretmistim, ama acikcasi fazla haz alamadim. Biz Ibo Show daki dansozleri izleyerek buyumusuz kardesim, boyle seyler hafif kaliyor :) . Ama tabi Polonyalilar dort gozle izliyorlardi dansoz hemsehrilerini. Tabi bu isle ugrasan arkadasim Marlena yi bu genellemenin disinda tutuyorum, cok iyi dans ediyor. Kagitta "Arap tarzi fitness", "Turk ve Misir figurleri iceren Arap dansi" vs. yaziyor. Reklam basarili ama insallah gidecek arkadaslar da basarili olur ve gercek gobek dansini Poznan da izleme sansi buluruz. Oryantal seylere cok ilgililer, bu tur restoranlar cafeler cok ragbet goruyor. Tabi bizde bati kulturune bir egilim vardir, burda ise tersi; doguya ilgi var.

0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

:)

:)