Genel olarak Polonya'yı, yerel olarak hayatımı anlatayım isteyen okusun...

4 Nisan 2008 Cuma

Polonya Top 3

Not: Youtube Türkiyede yasaklı olduğu için bazı videolar gözükmeyebilir, başka yerlerden bulmaya çalışıyorum. Bu siralayacagim sarkilar PL Top 10 listelerinde ust siralarda. Top 3 ise benim bu listeden sectigim Polonya cikisli sarkilar. Tabi Pop-Rap-Rock muzikten bahsediyoruz, belki ilerleyen zamanlarda Polonya'da klasiklesmis sarkilardan da ornek veririm.
Polonya'da cok iyi rap gruplari var, kaliteli rap yapiyorlar. Ben de rap muzigi severim acikcasi, asagidaki sarki eminim rap muzigi seven arkadaslarin hosuna gidecektir.

Link:



Ikinci sarki Łzy-Puste Słowa, bu grup baya unlu Polonya'da onceden baska guzel sarkilarida hit olmus. Sarkinin nakaratinda, Kocham Cie, Kocham ( Seni Seviyorum, Seviyorum) diyor ama sonrada ekliyor. "Bunlar sadece bos laflar" :)) Guzel sarki.




Ucuncu sarki ise biraz dans etmek isteyenler icin, orjinal klibi koymuyorum cunku ilk 1 dakikasinda konusmalar var. Bastaki adam biraz itici bana gore ama genelinde cok guzel bir sarki, DJ Remo ft. Gosia Andrzejewicz - You Can Dance. Sarki ingilizce ama soyleyen Polonyali ve baska bir ulkede unlu oldugunu duymadim bu sarkinin yani Made in Polska diyebiliriz. Orjinal klibi bulmak isteyen youtube e aynen yazip bulabilir, bu radio edit versiyonu, begenmeyen izlemesin kardesim! :))



0 yorum:

Yorum Gönder

Popüler Yazılar

:)

:)