Genel olarak Polonya'yı, yerel olarak hayatımı anlatayım isteyen okusun...

4 Nisan 2008 Cuma

Nie Daję Brat ((Vermiyorum Birader!)) :)))

Bizde cinayet sebebi olabilecek bir hareket, Polonya'da sagda solda sticker olarak dolasiyor, bir taneside benim evimde, benden once kalan arkadas sagolsun cama yapistirmis :)) Ilk gorende tabi "Noluyor yahuu??" diye bir his uyandiriyor. Kimse de sesini cikarmiyor bu harekete, Polonyalilar cok mu edepsiz? Yoksa ondan mi? Hayir tabi ki degil, cunku derin arastirmalar sonucu ogrendigime gore, bu hareket "herhangi birseyi vermiyorum" anlamina geliyormus, tabi biraz sert bir uslupla. Aslinda bizde de benzer anlamda ama tabi biz baya bir gelistirmisiz bu hareketin anlamini :)) Bu resimde ise rusvet vermiyorum, ve almiyorum yaziyor. Ugrayanlar bizzat deneme yapabilir Polonyalilar uzerinde, buyuk bir etki yapacagini sanmiyorum.

1 yorum:

  1. onemli bir detay :D geldigimde mutlaka denicem bu hareketi :D :D

    YanıtlaSil

Popüler Yazılar

:)

:)